SUNNUNTAI

Meillä Hopeseurakunnassa on kahdenlaisia sunnuntaikokoontumisia. Noin kolme kertaa kuukaudessa tulemme yhteen pienempiin Yhteisösunnuntai -kokoontumisiin Hopen Olohuonelle klo 15

Kuukauden 1. ja 3. sunnuntai vietämme Kårenilla

jumalanpalvelusta klo 15.00.

Hopen sunnuntai
72ACD844-F3F4-4614-AE3A-6908C3CD30C3_edited_edited.jpg

Jumalanpalvelukset

Jumalanpalvelus on kaksi kertaa kuukaudessa järjestettävä koko seurakunnan kokoontuminen, jossa juhlitaan Jumalan hyvyyttä yhteisen ehtoollispöydän ääressä. Jumalanpalvelusta ei ole tarkoitettu tapahtumaksi, jossa seurataan mitä lavalla tapahtuu – sen sijaan niissä on mahdollisuus osallistua yhteiseen lauluun, rukoukseen ja hiljentyä kuuntelemaan saarnaa, eli opetusta.

3–12 -vuotiaille lapsille on järjestetty omaa ohjelmaa opetuksien ajaksi.

Jumalanpalvelukset kuukauden 1. ja 3. sunnuntai Kårenilla, osoitteessa Hämeenkatu 22.

Seuraava Hopen sunnuntai:

Yhteisösunnuntai
jumisdomino-37.jpg

Yhteisösunnuntait
– syvempää kohtaamista

Yhteisösunnuntaissa on tilaa kohdata toisiamme ja jakaa omia ajatuksia. Niiden sisältöön kuuluu ylistys, opetus ja rukous, mutta ylistys toteutetaan astetta kevyemmällä kokoonpanolla ja opetus on ennemminkin alustus, jonka pohjalta tapahtuu niin keskustelua kuin rukousta.

Yhteisösunnuntaissa jokainen on keskiössä ja jossa jokaiselle on jotain annettavaa – vaikka kuulumisetkin. Pyrimme sellaisista tilaisuuksiin liittyvistä asetelmista eroon, jossa on ohjelman tuottajat ja ohjelman kuluttajat – lavalla seisovat ja penkissä istuvat. Alustusten ja niitä seuraavien keskustelujen ajaksi lapsille on omaa ohjelmaa Lasten Olkkarissa.

Yhteisösunnuntait Hopen Olohuoneella, osoitteessa Läntinen Pitkäkatu 35 (3krs).

Seuraava Yhteisösunnuntai: