lahjoitus | Hopeseurakunta
DSC02433.jpeg

Kuukausilahjoittajaksi?

Kohti suunnitelmallista antamista

"Kukin antakoon sen mukaan kuin on mielessään päättänyt, ei vastahakoisesti eikä pakosta, sillä iloista antajaa Jumala rakastaa. Hänellä on teille annettavana runsaasti kaikkia lahjoja, niin että teillä on aina kaikki mitä tarvitsette ja voitte tehdä runsaasti kaikkea hyvää." 2Kor. 9:7

Seurakunta on yhteinen juttu. Haastamme sinut ryhtymään Hopeseurakunnan kuukausilahjoittajaksi ja suunnitelmalliseen antamiseen. Tavoitteenamme on kasvattaa säännöllisesti seurakunnan pankkitileille antavien määrää kolmellakymmenellä henkilöllä vuoden 2024 aikana.

Pyydämme sinulta tässä vaiheessa vain sähköpostiosoitteesi ja lähetämme sinulle ohjeet, miten tehdä säännöllisestä antamisesta mahdollisimman mutkatonta.

Hopeseurakunnan toiminta perustuu täysin vapaaehtoisten lahjoitusten varaan. Mikäli tahdot tietää seurakuntamme varainkäytöstä, voit tutustua juuri hyväksyttyyn Hopeseurakunnan vuoden 2024 toimintasuunnitelmaan ja budjettiin, josta näet mm. kulurakenteemme pelkistetyssä muodossa. Tiedosto on ladattavissa tästä.

Kiitos!

Keräyslupa RA/2020/464 koko Suomessa paitsi Ahvenanmaalla alkaen 15.4.2020. Poliisihallitus 23.4.2020. Varojen käyttötarkoitus ja kohdealue: Kertyviä varoja käytetään lapsi- ja nuorisotyö, parisuhteita- ja lapsiperheitä tukevaan työhön, diakoniaan ja vanhusdiakoniaan, ruokajakelutyöhön ja diakoniseen kahvilatoimintaan.