Seurakuntapäivä | Hopeseurakunta

la 08. kesäk.

Kupiluodon leirikeskus

Seurakuntapäivä

Kaikenikäisten yhteinen päivä Kupiluodon leirikeskuksessa.

Seurakuntapäivä

Aika & paikka

08. kesäk. 2024 klo 11.00 – 22.00

Kupiluodon leirikeskus, Helluntaitie 45, Sauvo

Tietoa tapahtumasta

Päivän aikana vietämme yhteistä aikaa erilaisten aktiviteettien parissa, nautimme kesäpäivästä, syömme hyvin, saunomme ja grillaamme. Tämän lisäksi osana päivää on Jumalan kohtaamisen ilta, jossa annamme reilusti aikaa ylistykselle, rukoukselle ja rukouspalvelulle. Järjestämme bussikuljetuksen Turusta 20:lle (paluu henkilöautoilla). Keräämme päivän aikana vapaaehtoisen rahalahjan kattamaan päivästä aiheutuvat kulut.

Huomio! Ethän hämmenny, vaikka ilmoittautuminen etenee painamalla "Siirry maksamaan" -painiketta. Tapahtuma on täysin maksuton.

Liput

• Osallistuminen+bussikuljetus

Bussikuljetus lähtee Turusta klo 11:sta (ilmoitamme lähtöpaikan osallistujille)

• Pelkkä osallistuminen

Tiedoksi niille, jotka saapuvat päivään omalla autolla: Seurakuntapäivän ohjelma Kupiluodossa alkaa klo 12.

Yhteensä